atuTMBetretallen

Usuàries i treballadores unint-nos en la lluita

Segons Santi Vila i Xavier Trias fan falta 25 milions d’euros per tornar el preu de les tarifes del transport públic a l’any passat. Els hi recordem d’on poden sortir…

De: Coordinadora Obrera Sindical d’Autobusos de TMB

Des de fa 9 setmanes el moviment STOP PUJADES TRANSPORT PÚBLIC protesta contra l’augment de les tarifes. Aquí el seu manifest:http://stoppujadestransport.blogspot.com.es/p/manifest.html

El seu primer punt per seure a negociar és que els preus dels bitllets tornin a ser els de l’any 2013.

De moment, Santiago Vila -Conseller de territori i sostenibilitat i President de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM)- i Xavier Trias -Alcalde de Barcelona i President de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)- s’han negat en rodó a escoltar aquesta demanda.

De fet, l’ATM ha quantificat la retirada de l’augment del 2014 i la congelació del preu del transport públic d’acord amb les tarifes del 2013 en 25 milions d’euros.

Així consta en aquest vídeo on el representant de l’Associació per la Promoció del Transport Públic explica que els hi van dir l’ATM en la reunió que van tindre: http://www.8tv.cat/8aldia/equip-reporters/transport-public-la-nova-revolta/ (12m:10s)

Bg3QxUVIIAEIMYiLlavors són 25 milions els que fan falta a l’ATM. Molt bé.

Llegiu aquesta notícia: Trias: “Cada año la Generalitat debe pagar 300 millones para estaciones por donde no pasan trenes”

En aquesta entrevista l’Alcalde de Barcelona reconeix que el Govern de la Generalitat paga 300 milions d’euros cada any a les concessionàries per unes estacions de la línia 9, que estan acabades en alguns casos, però per on no hi passa cap metro.

Aquest acord amb les concessionàries de la línia 9 va ser realitzat per l’anterior Govern de PSC-ERC-ICV.

Que podria fer el Govern de la Generalitat enfront d’aquesta despesa?

El Govern podria renegociar les condicions de les concessions.

De fet, el Govern podria proposar una moratòria, una quitança o, inclús, el no pagament de la concessió fins que no es facin servir per raons d’interès general.

Per què no fa això el Govern de la Generalitat?

Per que prefereix seguir pagant a les grans empreses constructores que retornar el preu dels bitllets del transport públic a l’any 2013.

És una qüestió de voluntat i prioritat política.

En concret, la seva voluntat i la seva prioritat és la d’afavorir sempre els més rics.

Coordinadora Obrera Sindical d'Autobusos de TMB

Bg6BnRsIAAAvwCeDes de fa 9 setmanes el moviment STOP PUJADES TRANSPORT PÚBLIC protesta contra l’augment de les tarifes. Aquí el seu manifest: http://stoppujadestransport.blogspot.com.es/p/manifest.html

El seu primer punt per seure a negociar és que els preus dels bitllets tornin a ser els de l’any 2013.

De moment, Santiago Vila -Conseller de territori i sostenibilitat i President de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM)- i Xavier Trias -Alcalde de Barcelona i President de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)- s’han negat en rodó a escoltar aquesta demanda.

De fet, l’ATM ha quantificat la retirada de l’augment del 2014 i la congelació del preu del transport públic d’acord amb les tarifes del 2013 en 25 milions d’euros.

Així consta en aquest vídeo on el representant de l’Associació per la Promoció del Transport Públic explica que els hi van dir l’ATM en la reunió que van tindre: http://www.8tv.cat/8aldia/equip-reporters/transport-public-la-nova-revolta/ (12m:10s)

Bg3QxUVIIAEIMYiLlavors són 25 milions els que fan falta…

View original post 189 more words

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Informació

This entry was posted on 22 febrer 2014 by in Tarifes.

Introdueix la teva adreça d'email per rebre notificacions de nous continguts de la web.

Uneix altres 16 subscriptors

Arxius

VISITES AL BLOC

A %d bloguers els agrada això: